November 20, 2006 WLAN och SL Enligt denna artikel i DN [via Webbsnack] så planerar SL att sätta upp ett helt öppet trådlöst nätverk på bussar, tunnelbana, pendeltåg och andra stäl… Continue reading →
July 24, 2006 Så, vad händer här? Det är nu snart en månad sedan jag skrev här, jag har haft det skönt på landet, tagit det lungt och slappat lite :) … eller en del har väll hänt. Continue reading →
May 25, 2006 Ubuntu – Mount & Nät De senaste dagarna har jag bråkat lite med nätet, jag har både ett wlan-kort och ett vanligt nätverkskort i datorn. WLAN:et kör jag i skolan och sladd… Continue reading →