May 31, 2008 Facebook Chat i Pidgin Det har funnits i Adium nu ett tag så nu är det Pidgins tur att stödja Facebook Continue reading →
April 08, 2007 Gaim blir Pidgin Jag har sedan jag började använda Linux på heltid för ett par år sedan använt IM-klienten Gaim till mitt ICQ och MSN-behov. Jag har besökt Gaims hemsi… Continue reading →