Showing posts tagged with netbook
God Jul (till mig själv)
Det blev en svart Eee, 500 kr var inte värt färgen. Jag har nu haft den i ca 2 veckor jag är riktigt nöjd. Det finns några mindre detaljer jag stör mi… Continue reading →
Hur mycket betalar man för en färg?
I dag kom det jag har väntat på, pengar. Som jag nämnt tidigare då tänker jag köpa en eee pc 901 go, siba/ComputerCity har den för 4490 kr, tyvärr doc… Continue reading →
