March 28, 2007 Himmla brännare För nu rätt många år sedan köpte jag min första och enda brännare, en cd-brännare från Philips*, den har gjort sitt jobb bra men har en egenskap och b… Continue reading →
March 24, 2007 Ny hårdvara och vista Så, nu (05:13) är jag “klar” med installation av Windows Vista Business, dock tuvärr bara 32-bitars och inte 64-bitarsverionen. Men det kanse var lika… Continue reading →